Márkafüggetlen szerviz és Alkatrészáruház
2111 Szada, Dózsa György út 166.
Nyitvatartás: H-P:7h-17h
Munkafelvétel: 06 (30) 907 1325 / 06 (30) 907 1329
Alkatrészértékesítés: 06 (30) 920 2725
Csereautó, Bérautó: 06 (30) 907 1329
Autómentés: 06 (30) 907 1325 / 06 (30) 907 1329
Flotta-kezelés: 06 (30) 907 1329
Hozom-Viszem: 06 (30) 907 1329
A jármû abroncsainak gyakran kevesebb figyelmet szentelünk, mint az elsõ pillantásra fontosabbnak tûnõ motorteljesítménynek, biztonsági berendezéseknek és külsõségeknek.
Alaposabb átgondolás után azonban rájövünk, hogy az ember és úttest közötti tényleges kapcsolatot az abroncsok biztosítják. - A jármû és úttest között mûködõ erõk az abroncsokat terhelik: a gyorsítás és fékezés során un. hosszirányú erõk, kanyarvételnél pedig a gördülési iránnyal ellentétes oldalirányú erõk hatnak.
Minél nagyobb a jármû sebessége, annál nagyobb terhelés hárul a gumiabroncsokra...
Maradjon a biztonságos oldalon! E témakörre szakosodott munkatársaink megfelelõ ismeretekkel és tapasztalatokkal rendelkeznek ahhoz, hogy Önnek maximális biztonságot garantáljanak.
Kérje ezirányú tájékoztatásunkat! A vezetõ abroncsgyártók teljes szortimentjén túl a kerékhez kapcsolódó valamennyi szervizszolgáltatással is állunk rendelkezésére: szakszerû szerelés, elektronikus centrírozás ill. elektronikus tengely- és keréknyomfelmérés, valamint nyári és téli abroncsok ill. komplett kerekek tárolása.
Mindent megteszünk, hogy az Ön jármûvének abroncskopása a lehetõ legkisebb legyen. A gumiabroncsok elhasználódnak.
A nyári gumik már +7 fok alatt jelentõsen veszítenek tapadásukból !
Keresse idejében a VIDautó és a FIRST STOP szolgáltatásait. Személyre szabott tanácsadással várjuk Önt.
A VIDautó a FIRST STOP professzionális, de független gumiabroncs kereskedõkbõl álló partnerszerviz hálózat tagja, ahol az ügyfelek kizárólag magas színvonalú Bridgestone csoport termékeivel és szolgáltatásaival találkozhatnak. A FIRST STOP hálózat tagjait az egységes arculatnak köszönhetõen - világítótábla, totemoszlop az út mellett - nem lehet eltéveszteni, még akkor sem, ha Európa másik csücskében, például Finnországban keressük azokat! Szakértõ munkatársaink az ügyfeleinket a lehetõ legmegfelelõbb tanácsokkal látják el, legyen szó akár gumiabroncsokról, alkatrészekrõl vagy az autók karbantartásáról.
A VIDautó-nál a legmodernebb HOFMANN gépekkel végezzük el a speciális munkafolyamatokat
Az abroncsokra összpontosul minden mozgásenergia-átvitel,
amely a gyorsulás, fékezés és a kormányzás közben történik.
Mivel folyamatos a gumiabroncsok kapcsolata az útfelülettel, így különbözõ mértékben kopnak, ami a vezetési stílustól, az útfelület minõségétõl és hõmérsékletétõl függ.
Az abroncsgyártók általában megjelölik a minimális profilmélységet amit kötelezõ betartani, ugyanakkor az oldalfelülete olyan információkat tartalmazó jelöléseket alkalmaznak amelyek betartása mindenkor nagyon fontos.
Az abroncsok és keréktárcsák
A VIDautó által ajánlott abroncsmárkák:
· BRIDGESTONE
· FIRESTONE
· FIRST-STOP
· DAYTON
- PIRELLI
és még minden más Magyarországon kapható nevesebb márka
· 5 év garancia az általunk forgalmazott gumiabroncsokra
· Acél- és alufelnik különbözõ kivitelben és méretben óriási választékban
· informálódjon kínálatunkról
· speciális kerékcsavarok és kerékanyák
· zárható kerékõrök
· dísztárcsák
· hóláncok
Az alapanyagba kevert öregedést gátló anyagok dacára az idõ elõre haladtával az abroncsok minõsége romlik. Szakszerû tárolással az élettartam meghosszabbítható, az öregedés minimálisra csökkenthetõ.
A raktárkapacitásunk lehetõvé teszi a követelmények betartásával több ezer gumiabroncs szezononkénti szakszerû tárolását. Ezzel a szolgáltatással megszüntetjük a vevõink szállítási és raktározási problémáit. Akár magánszemélyek, akár céges partnereink ideiglenesen nem használt abroncsait megõrizzük, speciális ápolóanyaggal kezeljük, gondozzuk és számítógépen regisztráljuk. Kérésre a gumiabroncs állapotáról szakszerû véleményt mondunk, ezzel is segítve Ügyfeleink mindennapjait. További részletekrõl érdeklõdjenek a Kollégáinktól.
Egy vadonatúj szolgáltatás minden autósnak Magyarországon.
TELJES GARANCIA , mely nem azonos a gyártási hibákból eredõ kötelezõ kártérítéssel. A gyártási hibából eredõ problémákon túl, szinte minden egyéb sérülésre kiterjed.
Történt már meg Önnel is, hogy gumiját
megrongálták?
egy szerencsétlen parkolásnál megjárdázta?
vagy más esemény következtében sérülés érte?
Mostantól megnyugodhat.
Új, Nyugat-Európában már bevált, itthon azonban egyedülálló szolgáltatásunk kártalanítja ezekért a sérülésekért.
Vásároljon nálunk és nyugodtabban autózhat, gumijáért és gondtalan autózásáért mi felelünk.
A szolgáltatás tulajdonképpen a garancia kiterjesztése a nem gyártási hibából eredõ, de üzemszerû használat mellett bekövetkezõ meghibásodásokra.
Ide tartozik a gumiabroncsok rongálása, járdázásból eredõ károsodás, egyéb defektek. A garancia nem érvényes azonban a nem rendeltetésszerû használatból vagy a személygépkocsi nem megfelelõ üzemi állapotából eredõ károkra (nem megfelelo guminyomás, blokkoló fékezés, futómû hibák, stb.)
Az Önt ért kár esetén gumiját megjavítjuk, vagy kicseréljük a megrongálódott abroncs maradványprofil értékének beszámításával. A garancia idõtartama 2 év, és/vagy minimum 3 mm-es profilmélység.
Önnek nem kell mást tennie, mint csatlakoznia programunkhoz és élveznie az újszerû biztonság kényelmét.
A TELJES GARANCIA nálunk vásárolt négy darab Bridgestone, Firestone és First Stop gumiabroncsoknál lép életbe, azexkluzív szerelési csomag egyidejû igénybevételekor. A pontos részletekrõl kollégáink szolgálnak bõvebb információval.
Nincsen szükség hosszadalmas adminisztrációra, képzett munkatársaink minden ezzel kapcsolatos munkát elvégeznek Ön helyett. Önnek csak egy u.n. Teljes Garancia kártyát kell munkatársainktól kérnie, majd betennie pl. a forgalmi engedélye mellé, hogy mindig kéznél legyen és egy esetleges probléma esetén igazolja a jogosultságot.
A garancia érvényesítésének feltétele - saját biztonsága érdekében valamint a rendeltetésszerû használat ellenõrzése céljából - hogy Ön rendszeres idõközönként megjelenjék vizsgálaton. Elõször 5.000 km megtétele után, azután 10.000 kilométerenként, de legalább negyed évente egyszer. Az ellenörzõ vizsgálatok díja attól függ, hogy szükség van-e valamilyen beavatkozásra. (centrírozás, keréktárcsa javítás, stb.)
1. Vásároljon egy garnitúra (4 db) gumiabroncsot a Bridgestone csoport fenti márkáiból és kérje az exkluziv szerelési csomagot. Õrizze meg számláját és kérje a Teljes Garancia kártyát.
2. Legalább negyed évente egyszer keressen fel minket ellenõrzés céljából. A garancia kártyát mindig vigye magával!
3. Bármilyen problémája lenne gumiabroncsával, keressen fel minket, mi szivesen nyújtunk segítséget Önnek.
4. Javítás vagy csere esetén a garancia tovább él a javított vagy kicserélt abroncsra is, de csak az elsõ vásárlás idõpontjától számított 2 évig (pl. ha 1,5 év után cserélték le egyik abroncsát a 4 közül, már csak 6 hónapig érvényes a további garancia).
Reméljük, Ön is örömmel fogadja ezt a Nyugat-Európában már kipróbált és bevált, sikeres szolgáltatást.
A VIDautó mûhelyben speciális Nitro-profi berendezéssel végezzük a feltöltést, amelynek elõnye, hogy a még a gumikban bennrekedt levegõt is kiszívatjuk és csak ezek után töltjük fel nitrogén gázzal.
A nitrogén abroncsgáz elõnye
meghosszabbítja az abroncsok élettartamát
nagyobb kilométer teljesítmény
kevesebb üzemanyag fogyasztás
nagyobb biztonság a durrdefektek ellen
az állandó abroncsnyomás javítja a menettulajdonságokat
kisebb a gázszökés miatti nyomásveszteség
minimalizált abroncs felmelegedés
oxigént nem tartalmaz - tehát nincs káros oxidáció
nincs keréktárcsa- és szelepkorrózió
az abroncsgáz összetétele: 10% argon és 90% nitrogén
Egy normál levegõvel feltöltött abroncsnál a csúszó gumitalp kitéríthetetlen, mivel a konstans levegõ a gumiabroncson át kiáramlik.
Nem így van ez gázfeltöltés esetében. A hagyományos levegõtõl eltérõ molekulaszerkezet miatt az abroncstöltés állandóbb marad.
Biztonság, gazdaságosság, komfort
A jármûvezetõk több mint 60%-a helytelen abroncsnyomással autózik. Ez a biztonság, gazdaságosság és komfort rovására megy.
Így képtelenség egyetlen versenyt is megnyerni vagy egy biztonságos megállást produkálni. Tehát irány a VIDautó! Térjen be hozzánk és profitáljon a Forma 1 és repülõgéptechnika profijainak újításából. De a következõ kerékcserénél mindenképp: VIDautó a biztonsági abroncstöltés.
Az abroncsszerviz a következõkbõl áll:
abroncsáthelyezése
padka okozta károk ellenörzése
egyenlõtlen gumikopás vizsgálata
szálszakadás ellenörzése
abroncsnyomás ellenõrzése
abroncskárok megállapítása
abroncs sérülések megállapítása
futómû hibák megállapítása
blokkoló fék okozta károk átvizsgálata
kerékcentírozás
stb.
Nagyobb biztonság és kényelem kevesebb pénzért!
Az átvizsgálási igazolvány érvényes minden márkájú és típusú személygépjármûre és bárkire átruházható a családban és a baráti körben.
Érvényes: az elsõ bejegyzéstõl számított 2 évig
*Az évszakváltáskori (téli/nyári) gumiabroncs cserére az átvizsgálási igazolvány nem használható
Az alacsony nyomás károsítja az abroncsokat.
A túl puha abroncs a belsõ tér erõteljes felmelegedéséhez vezet, ezáltal károsodnak az oldalfalak. Az abroncs kopása felgyorsul és sérülékennyé válik a külsõ behatásokkal (pl. hegyes tárgyak stb.) szemben
Az alacsony nyomás a gépjármû feletti kontroll elvesztését okozhatja.
Ilyenkor a jármû kevésbé érzékeny a kormányzásra, vagyis az autó "felúszik". Ezen felül a futófelület barázdái megkopnak és nem képesek a vizet megfelelõen elvezetni. Így az autó ténylegesen "úszni" fog a vízfelületen "Aquaplaning".
Az alacsony abroncsnyomás pénzbe kerül.
Az abroncs gördülõ-ellenállása megnõ. Ez pedig az üzemanyag-fogyasztás jelentõs növekedéséhez vezet.
Abroncsméret pl. 185/65 R 14 86T
185 | abroncsszélesség mm-ben |
65 | keresztmetszet visz.sz. (szélesség 65%-a) |
R | Radial |
14 | felni átmérõ colban |
86 | teherbírás mutató (LI - Load index) |
T | sebesség mutató (SI - Speed index) |
M&S | latyak és hó (téli gumi) |
Speed Index | max. sebesség (km/h) |
---|---|
N | 140 |
P | 150 |
Q | 160 |
R | 170 |
S | 180 |
T | 190 |
U | 200 |
H | 210 |
V | 240 |
W | 270 |
Y | 300 |
LI | kg | LI | kg | LI | kg |
---|---|---|---|---|---|
65 | 290 | 84 | 500 | 103 | 875 |
66 | 300 | 85 | 515 | 104 | 900 |
67 | 307 | 86 | 530 | 105 | 925 |
68 | 315 | 87 | 545 | 106 | 950 |
69 | 325 | 88 | 560 | 107 | 975 |
70 | 335 | 89 | 580 | 108 | 1000 |
71 | 345 | 90 | 600 | 109 | 1030 |
72 | 355 | 91 | 615 | 110 | 1060 |
73 | 365 | 92 | 630 | 111 | 1090 |
74 | 375 | 93 | 650 | 112 | 1120 |
75 | 387 | 94 | 670 | 113 | 1150 |
76 | 400 | 95 | 690 | 114 | 1180 |
77 | 412 | 96 | 710 | 115 | 1215 |
78 | 425 | 97 | 730 | 116 | 1250 |
79 | 437 | 98 | 750 | 117 | 1285 |
80 | 450 | 99 | 775 | 118 | 1320 |
81 | 462 | 100 | 800 | 119 | 1360 |
82 | 475 | 101 | 825 | ||
83 | 487 | 102 | 850 |
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a gumik gyakran különbözõ mértékben kopnak, ezért az ADAC tanácsa szerint az új gumikat hátra, a valamivel kopottabbakat pedig elõre érdemes felhelyezni. A gyakorlat azt mutatja, hogy a hátsó kerekek kormányozhatósága nagyban befolyásolja az autó irányíthatóságát.
Ha a hátsó abroncsok megrepednek, az autó könnyebben csúszhat meg. Ezzel szemben az elsõ kerekek kormányozhatóságának csökkenése csak az autó egyenes irányban való megcsúszását eredményezheti. Természetesen ez sem kellemes, de kétségtelenül kevésbé veszélyes. Az egyenetlen kopás fõként az elsõkerék-meghajtású autókat érinti, hiszen ebben az esetben mind a kormányzásból, mind a fékezésbõl, mind pedig a meghajtásból eredõ erõk az elsõ kerekekre fejtik ki hatásukat. Ennek ellensúlyozására az ADAC azt javasolja, hogy 10 000 kilométerenként cseréljék fel az elsõ és hátsó kerekeket. Így az elsõ és hátsó abroncsok egyenletesen kopnak, tehát egyszerre kell õket kicserélni.
Erre a célra a sötét helyek az ideálisak.
A hideg idõ miatt lecserélt nyári abroncsokat nem elég csak félretenni a garázsban, hanem megfelelõ körülményeket kell nekik biztosítani. Javasoljuk, vegye figyelembe az alábbiakat:
Levétel elõtt jelölje meg a gumiabroncsokat. Ez lehetõvé teszi, hogy legközelebb ugyanoda helyezhesse õket vissza.
Növelje a kerekek nyomását 0,5 barral.
Vizsgálja meg az abroncsok felületét, hogy nincs-e rajtuk sérülés és vegye ki a mintába ragadt idegen testeket.
A gumikat száraz, hûvös és sötét helyen tárolja.
A felni nélküli gumikat állítva tárolja, a felnivel rendelkezõket viszont felakaszthatja vagy egymásra is rakhatja.
Vagy a legegyszerûbb, ha abroncsait professzionális First Stop partnere gondjaira bízza.
Téli gumik esetén kövesse az ADAC tanácsát: gyõzõdjön meg róla, hogy a mintamélység legalább 4 milliméter legyen. A jogszabályok 1,6 milliméteres mintamélységet írnak elõ. Természetesen First Stop partnere gondoskodik használt abroncsai környezetbarát feldolgozásáról. Nedves idõben akár 4 milliméteres mintamélység esetén is jelentõsen csökken a kormányozhatóság, különösen a széles gumiknál. Az abroncs ilyenkor nem képes elvezetni az út és az abroncs között felgyülemlõ vízréteget, így megszakad a közvetlen érintkezés az úttal, az autó pedig irányíthatatlanná válik. Ezért veszélyes, ha hagyjuk a jogszabályoknak megfelelõen 1,6 milliméterig csökkeni a mintamélységet. Javasoljuk, hogy nyári gumijait szélességüktõl függõen 2 - 2,5 milliméternél, téli abroncsait pedig 4 milliméternél kisebb mintamélység esetén cserélje le.
Ha szeretné, hogy hólánca sokáig használható legyen, gondoskodjon megfelelõ védelmérõl. Mielõtt tavasszal elpakolná, mossa le õket alaposan, és hagyja teljesen megszáradni. Áprilistól szeptemberig számos hóláncgyártó vállalja a hibás láncszemek kicserélését, és szükség esetén a láncok újbóli galvanizálását.
Szerezze be a megfelelõ gumiabroncsokat és elegendõ fagyásgátlót.
A vezetõknek célszerû idõben felkészíteni jármûveiket a hideg idõre. A hideg idõ sokkal jobban igénybe veszi jármûvét, mint a nyári vezetés.
Csak megfelelõ téli gumiabroncsokkal merészkedjen jeges útra. Kopott barázdával azonban még a legjobb gumiabroncs se segít. Különösen havas, hókásás utakon fontos a mély barázda, hiszen ez biztosítja a kormányozhatóságot. A jogszabályok 1,6 milliméterben határozzák meg a téli abroncsok minimális mintamélységét. Biztonsági okokból azonban az ADAC legalább 4 milliméteres mélységet javasol. Az abroncs kora is meghatározó. Legkésõbb hat év után az abroncs gumiösszetevõje olyan mértékben megkeményedik, hogy alacsony hõmérsékleten jelentõsen romlik a kerék kormányozhatósága.
Fontos, hogy a téli abroncsot valamennyi kerékre felhelyezzük. Különbözõ típusú gumik használata esetén még mérsékelt fékezéskor is könnyen megcsúszhat a gépjármû.
Nem! Különleges összetevõinek köszönhetõen a téli gumi nem csak havas idõben a legjobb választás. Számos európai országban ezért a téli gumi már kötelezõ felszereltsége a gépjármûveknek.
Az abroncsok gumiösszetevõje nem keményedik meg hideg idõben, és jobban alkalmazkodik az idõjárási viszonyok romlásához.
Téli abroncsokkal az autó könnyebben kormányozható.
Sokkal rövidebb a féktávolság.
A gépjármû sokkal pontosabban irányítható.
Téli gumival sokkal pontosabban veheti be a kanyarokat, különösen nedves utakon.
MEGJEGYZÉS: Télen hatszor nagyobb a baleset veszélye mint nyáron. Ráadásul, ha nyári abroncsokkal karambolozik, még akkor is kifizettethetik Önnel a költségek 20%-át, ha nem az Ön hibájából következett be a baleset.
Szélsõséges téli idõjárásban vagy hegyi utakhoz a hólánc a legbiztonságosabb és leghatékonyabb eszköz. A ma már elterjedt egyszerûen technológiának köszönhetõen felhelyezése sem okozhat problémát. Ennek ellenére javasoljuk, hogy elsõ használata elõtt gyakorolja be azt.
Ha külföldre utazik, gyõzõdjön meg róla, hogy hólánca megfelel-e az ország elõírásainak.
Ugyan a kerekek megfelelõ nyomása életeket menthet, nem biztos, hogy mindig tudjuk, mi a megfelelõ. Érdeklõdjön nálunk, szivesen segítünk.
Már az ideálistól való fél báros eltérés is akár 5%-os fogyasztásnövekedést okozhat. Az alacsony nyomás emellett csökkenti a gumiabroncsok élettartamát és a fékezés biztonságát. Ezért fontos, hogy ügyeljen kerekek megfelelõ légnyomására. A helyes értékeket általában megtalálhatja jármûvén a tanksapkán vagy a vezetõoldali ajtó keskenyebb oldalán a zár alatt. Az abroncsokat mindig hideg állapotukban kell ellenõrizni, tehát nem az autópályán való két órás utazás vagy a tûzõ napon való parkolás után.
Új autógumik vásárlásakor válassza az energiatakarékos típust! Akár 20%-kal is csökkentheti a terhelést.
Nagyobb biztonság Önnek és abroncsaiknak. Nitrogéntöltés kiküszöböli a légnyomás-ingadozást és a hagyományosan feltöltött gumikkal szemben további elõnyöket kínál:
Kevésbé melegszik fel az abroncs, a légnyomás pedig állandó.
Kisebb ellenállás
Kevesebb kopás
Hosszabb élettartam
Alacsonyabb fogyasztás
Rövidebb féktávolság
Kisebb ellenállás
Hosszabb élettartam
Optimális teljesítmény
Aligha van olyan alkatrésze a gépjármûnek, amely kevesebb figyelmet kapna, mint a pótkerék. Miközben évekig velünk utazik elrejtve a csomagtartóban, általában teljesen elfeledkezünk róla.
De mivel nem tudhatjuk, hogy mikor lyukad ki a gumiabroncsunk, a pótkerékre is kiemelt figyelmet kell fordítanunk. Mindenek elõtt a tartalék abroncs nyomását kell ellenõrizni, amely gyakran 1 bar alá is eshet. Ilyen állapotban a pótkerék sem segíthet rajtunk egy defekt esetén.
Javasoljuk, hogy a kézikönyvben feltüntetett maximálisan megengedett értéknél 0,5 barral nagyobb nyomásra pumpálja a pótkerekét. Ne felejtse el évente egyszer ellenõrizni a tartalék gumiabroncsa nyomását is!
Ugyan a szelepsapkák jelentéktelen alkatrésznek tûnhet, mégis fontos tartozéka kerekeinek. Hiányzó szelepsapkák esetén szennyezõdés kerülhet a szelepbe. Ez késõbb a gumi felpumpálásakor bekerülhet a gumiba.
Emiatt a szelep nem tud tökéletesen záródni, így a gumiabroncs folyamatosan le fog ereszteni. Ez jelentõsen megrövidíti az abroncs élettartamát.
Az új gumiabroncsokat (különösen a saras és havas terepre valókat) az elsõ 200-300 kilométeren száraz felületen be kell járatni, hogy a barázdák felületét lekoptassuk.
Ennek számos oka van:
A gumikat kivételesen precízen (1/100 mm) gyártott öntõformában vulkanizálják, ezért a felületük tökéletesen sima.
Másfelõl az öntõformák nemcsak a felületet alakítják ki, hanem jelöléseket és szellõzõnyílásokat is tartalmaznak. Ez a vulkanizálás után megnehezíti a gumi kiemelését az öntõformából.
A gumit csak akkor lehet könnyen és sérülésmentesen kivenni, ha nem ragad bele az öntõformába. Ezért a gumik külsõ felületét egy szilikonhoz hasonló anyaggal permetezik be, hogy a gumi kiemelhetõ legyen.
Ezért az új abroncsok felhelyezése után ezt a réteget le szokták koptatni száraz úton történõ vezetéssel, gondosan elkerülve az éles kanyarokat és hirtelen fékezéseket. Csak ezzel a bemelegítõ eljárással érhetõ el az új abroncsok maximális teljesítménye és kormányozhatósága.
Az új sáros és havas terepre készült abroncsokat tehát azért kell már az elsõ hóesés elõtt felszerelni, hogy lekoptassuk a gumiabroncs felszínét.
Különösen fontos az óvatos bemelegítés, ha új széles gumiabroncsokat helyeztünk fel, mivel ez egyúttal lehetõséget biztosít, hogy megszokjuk az új gumik irányítását.
A járdaszegéllyel való ütközés veszélyes. Szabad szemmel nem látható gumisérüléseket eredményezhet, amelyet már csak akkor fogunk észrevenni, ha nagy a baj. Ezért csak lassan és merõlegesen hajtson az útpadkára és ha lehetséges, ne nyomja az abroncsot a szegélynek.
Valamennyi típusra igaz, hogy maximális élettartamuk 6-8 év, még akkor is, ha jó állapotúnak tûnnek vagy nem voltak sokat használva. A gumi összetevõi idõvel elveszítik egyes tulajdonságaikat, ami a védõbetét és a futófelület elhasználódásához vezet.
A magas hõmérséklet és a közvetlen napfény gyorsítja az öregedési folyamatot.
Hosszabb ideig tartó parkolás esetén védje gumiabroncsait: takarja le õket!
5 év után cserélje le a lakókocsiján lévõ abroncsokat, valamint azokat a gumikat, amelyeket nem használt folyamatosan.
5 évesnél idõsebb pótkereket csak különleges vészhelyzet esetén használjon.
Copyright © 2013 – VIDauto Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva!
Weboldal készítés és Design: Arteries Studio